Dag 1 - Aankomst in Istanbul! - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van CoDe Leiden - WaarBenJij.nu Dag 1 - Aankomst in Istanbul! - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van CoDe Leiden - WaarBenJij.nu

Dag 1 - Aankomst in Istanbul!

Door: Emmy en Kim

Blijf op de hoogte en volg CoDe

22 Mei 2014 | Turkije, Istanbul

Lieve thuisblijvers,

Vanochtend werd er om 4.00 uur verzameld door een deel van de groep op Leiden Centraal. Met een vertraging van een kwartier waren we alsnog op tijd om in te checken. Alles verliep soepel op het vliegveld en na een kop koffie om enigszins wakker te worden, kon iedereen het vliegtuig in.

Om 12.00 uur plaatselijke tijd zijn we in Istanbul geland. Binnen een kwartier had iedereen zijn koffer, dus wederom een soepel verloop. Eenmaal buiten bij onze transfer aangekomen, verliep het iets minder soepel. Blijkbaar was er sprake van een miscommunicatie tussen de verschillende transferbedrijven en werd bijna de politie op ons af gestuurd. Gelukkig waren dit loze dreigementen en zijn we veilig in ons leuke Sultan Hostel aangekomen, midden in de stad!

Nadat iedereen gesettled was op zijn of haar kamer, was er de gelegenheid om de stad te ontdekken. 's Avonds zijn we gezellig gezamenlijk uit eten gegaan bij een kebab house en hebben we genoten van veel verschillende soorten vlees!

Nu is iedereen nog lekker wat aan het drinken om straks voldaan de bedjes in te duiken. Al met al een zeer geslaagde eerste dag!
Wij gaan ook nog even een drankje doen nu!

Tot morgen!

• 22 Mei 2014 - 22:38

Antoinette:

Hoi,

Klinkt gezellig.
    Veel plezier met z'n alle.

Groetjes Antoinette