Voorbereidingen - Reisverslag uit Leiden, Nederland van CoDe Leiden - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Leiden, Nederland van CoDe Leiden - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg CoDe

12 Mei 2014 | Nederland, Leiden

Hallo allemaal!

Over iets minder dan twee weekjes is het zo ver. Dan gaan we op reis!
Op deze blog houden we bij wat we elke dag beleven, zodat jullie, de thuisblijvers, op de hoogte zijn van alle avonturen.

Voor degenen die thuis blijven zijn we natuurlijk wel bereikbaar, maar iets minder makkelijk dan als we in Nederland zijn. Emmy is 24/7 bereikbaar, maar het liefst alleen in noodgevallen natuurlijk. Jullie kunnen haar bereiken via (+31)6 34 46 64 35.

We proberen om elke dag de e-mail van CoDe uit te lezen. Maar reken er op dat we iets later antwoorden dan je van ons gewend bent. Voor niet dringende vragen zijn we dus bereikbaar via corpusdelicti@law.leidenuniv.nl.

Meld je dus aan en blijf op de hoogte!

Groetjes en we houden jullie op de hoogte!